Про нас

У нас чудовий магазин, а можливо найкращий.

Addicted Barselona. Історія успіху!

27 листопада 2018 0 Комментарiв Переглядів: 673 Статьи Бренди 0
 
«Якість, майстерність та увага до деталей!» - тільки так можна охарактеризувати чоловічі труси і купальники від популярної марки Addicted.

Творчий підхід в проектуванні, помітні рекламні кампанії дозволили домогтися визнання у хлопців з різних країн.
 
«Залежний» - в дослівному перекладі звучить назва марки.

І дійсно, якщо хоча б один раз купити такі речі як чоловіча нижня білизна марки Addicted і спробувати носити її, от від неї буде склажно відмовитись!

Але компанія Addicted ніяк не пов'язує демонстрований одяг з шкідливими звичками.

Навпаки - асоціює себе з великими пристрастями, такими як спорт, кохання, пошуки оптимального здоров'я.

Так як же їм вдалося домогтися успіху незважаючи на переповнену індустрію.
 
Від ES Collection до Addicted: поява нового бренду
 
Торгова марка була заснована в 2006 році в Барселоні, щоб розробляти і продавати чоловічі труси, купальні костюми. Вона з'явилася за сприяння ES Collection з легкої руки Eduardo Suner.

«ES є торговою маркою, яка використовує дорогі тканини. Це не по кишені кожному. Ми зрозуміли досить швидко, що стиль повинен бути доступний тим, хто тільки починає свою діяльність в житті і не має доходу, який можна витратити на товари такого направлення. Ми вирішили створити другий бренд зі схожим духом і настільки ж сильним позиціонуванням, який був би доступним для молодих хлопців!».

 

Всього через кілька місяців після першого відкриття Addicted вдалося досягти приголомшливого успіху в Іспанії, домігшись популярності не меншої, ніж у ES Collection. Саме тому почалося розширення в інші країни і регіони: магазини нижньої білизни Addicted з'явилися у Великобританії, Італії, Франції, Німеччини, Данії, а також США, Японії, Росії, Канаді та Мексиці, Україні.

В даний час каталонська компанія має 30 бутиків у найважливіших містах світу, і відкрила представництва більш ніж в 200 інших точках світу.


Завдяки цьому Addicted став не просто дизайнерським проектом, а справжнім способом життя для деяких чоловіків.

Вже сьогодні ви можете приміряти цей стиль на себе, прийнявши рішення купити чоловічі труси з нових колекцій.

Творці зайняли таку позицію: «Яким людям сподобаються наші вироби? Хотілося б думати, що всім!

Але швидше за все, це молоді хлопці від 18 до 30 років, які люблять спорт і привертають грайливим духом.

Їх важко застати зненацька - вони завжди виглядають стильно, модно, актуально.

Тому ми не боїмося експериментувати з кольорами і конструкцією, щоб завжди відповідати вимогам молоді! ».
 
За тим же принципом фірма Еддіктед відбирає моделей для показів, зйомок, відеороликів.

"Нам не потрібні перетренеровані юнаки, схожі на гору м'язів. Адже наша чоловіча нижня білизня, щоб її могли купити прості спортивні та підтягнуті чоловіки для повсякденного життя, а не атлети або важковаговики для змагань".

Труси Addicted не раз ставали головним атрибутом на фотосесіях для обкладинок відомих журналів. Так вироби іспанської фірми з'явилися в лютневому номері «Pulp» (2012), листопадовому «Jump!» (2011), «Playful» (2012).

Регулярні огляди торговельної марки з'являються на таких зарубіжних медіа-платформах, як Attitude Magazine, VOCLA, The Underwear Expert, GayCalgary Magazine.
 
Крім цього бренд щорічно влаштовує «MEN'S FASHION SHOW».
 
На них демонструються актуальні новинки купальників, еротичних новинок, спортивного та вуличного одягу.

Тисячі шанувальників Еддіктед з'їжджаються в Барселону на цей показ не тільки щоб побачити нововведення індустрії, а й стати учасником грандіозного шоу.
 
Ну і звичайно, творці педантично поставилися до впровадження у виробництво популярної технології "пуш ап", яка допомагала збільшити чоловічу гідність: серія трусів «Racing Stripe» розійшлася на ура!

Крім пуш-ап системи були використані дизайнерські хитрощі: у поєднанні з контрастною обробкою обсяг спереду виглядав набагато ефектніше і сексапільніше.

Лінійка стала настільки популярною, що виробник щорічно випускає вдосконалені версії вже затребуваного дизайну, пропонуючи своїм шанувальникам нові ультрасучасні колекції.
 
Заводні фотосесії Addicted
 
Концепція фірми - це вироби, купити які можна для створення власного неповторного стилю. Тому головним засобом просування компанія обрала регулярні фотозйомки, гідні fashion індустрії і модних журналів, які проводять двічі на рік разом з виходом нових колекцій.
 
Наприклад, в 2015 році була запущена лінійка Bubbly, яка запам'яталася барвистою фотосесією. Відомий фотограф Ділан Россер провів зйомки в Барселоні за участю російських моделей - Девіда Ларса, Олександра Дорохова і Олександра Крупнова.



Як справжній майстер своєї справи, він зміг піднести випущену лінійку у вигідному світлі - грайливо і сексуально, завдяки чому її рейтинги моментально зросли і такі вироби купити хотіли хлопці з різних куточків світу.
 
Невичерпним джерелом натхнення завжди вважалися моделі, сфотографовані на заправній станції: роботяги, забруднені бензином і машинним маслом, виглядають сексуально і зухвало, не дивлячись на відсутність бронзової засмаги. Тому творці вирішили представити чергову лінійку в настільки вигідному світлі.

Так в 2013 році пройшли зйомки «Pit Stop» за участю фотографа Joan Crisol і російських фотомоделей Кирила Давидова, Антона Агат. Юнаки приміряли на себе сексуальні труси, граючи з інструментами, працюючи на автомобілях на задвірках гаражу. Рекламна кампанія виявилася настільки популярною, що фото-серію в тому ж складі повторили ще двічі.

 
 
Ще одним по-справжньому гарячим промо можна вважати "Wet Me Up!", що вийшов в 2014 році. "Три напрямки, які представляє фірма Еддіктед, найбільш сміливі ніж будь-коли, щодо обраної конструкції. З цієї причини ми потребували сильного пізнаваного в усьому світі образі і зв'язалися з чудовою командою BelAmi. Працюючи разом над цим проектом, було отримано неймовірний досвід, який ми ніколи не забудемо", - так прокоментував подію, що відбулася Ектор Агілар, керівник виробництва.
 
Команда вирушила в Кейптаун на 6 днів, щоб працювати разом з чудовими хлопчиками (Флоріан Німець, Кевін Уорхол, Адам Архулета, Робін Мішо, Хойт Коган і Джоел Бірку).

 
Запаморочливі місця, підтягнуті тіла і безліч еротики стали основними компонентами торгової марки Еддіктед, які в буквальному сенсі тримають глядачів притягнутими до екрану!
 
Щоб настільки гарні образи не просто збереглися в пам'яті, а стали реальними, Мен Актив пропонує модні чоловічі труси, купити які може вся Україна: чоловіки вибирають нижню білизну популярного бренду, щоб не милуватися красивими моделями, а ставати з ними в один ряд!
 
Напередодні сезону осінь / зима Addicted представив нове рекламне промо «SINFULLY», вироблене у співпраці з BelAmi і його зірками. Проект здійснили в романтичному Будапешті (Угорщина).
 
Новинки магазину нижньої білизни висувають на перший план людину, без будь-яких комплексів, яка знає, як отримати задоволення від самого себе і зі своїм партнером.
 
Відомий міжнародний фотограф Ділан Россер був відповідальним за фотозйомку, а показані в ній були відомі зірки BelAmi, такі як Джек Харрера, Марк Руффало, Жан-Даніель, Брайан Йовович.
 
Одяг висловлює вашу унікальну особистість, так навіщо обмежуватися тільки образом «зовні»? Адже є чоловіча нижня білизна купити яку ви можете в будь-якому місті України, щоб створити сексуальний вигляд, бездоганний з будь-якого боку завдяки компанії Addicted!
 
 
 
 
 
Залишити відгук ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків до запису.