Про нас

У нас чудовий магазин, а можливо найкращий.

Aussiebum. Історія успіху!

27 листопада 2018 0 Комментарiв Переглядів: 543 Статьи Бренди 0
 
Наполегливість, впевненість у власних проектах і погляд досвідченого плавця - тільки це допомогло Шону Ешбі створити найбільшу світову компанію AussieBum, яка випускає речі для купання, одяг і такі необхідні аксесуари як чоловіча білизна.

Концепція бізнесу для дозвілля здавалася божевільною: він хотів продавати купальники в першій половині дня, а в другій - розважатися на пляжі.

Як же пересічному тренеру вдалося перетворити ідею в прибутковий бізнес і вивести свої вироби на один рівень з Calvin Klein?

 
Шлях успіху - від безробітного австралійця до всесвітньо визнаного мільйонера
 
Почалася історія з плавок. Шон Ешбі пішов купувати щорічну пару Speedos, але був розчарований, тому що його улюблена марка перестала випускати аксесуари з нейлону. Довелося вибрати виріб з лайкри, який йому не сподобався. Так і виникла думка випускати яскраві нейлонові речі для пляжу.


На той момент він пішов з Warner Music, іноді підробляючи особистим тренером. Взявши заощадження в розмірі 20 000 $, модельєр втілив задум у життя.

Тому було придумано іронічну назву - «AussieBum» (Озібам), що в дослівному перекладі означає «Австралійський нероба».

Місцеві роздрібні мережі не підтримали початківця бізнесмена - довелося вести продажу через інтернет (без магазину і численного штату співробітників).
   
Фірма, яка була заснована з 20 000 $ в якості альтернативи безробіттю і "не маючи змогу знайти гідну пару нейлонових Speedos", стала глобальним багатомільйонним підприємством.

Річні продажі зросли до 35 мільйонів доларів, квартальне зростання склало від 15 до 20%, вже в 2005 році вдалося отримати премію NSW Export Award. Але незважаючи успіх дизайнер зміг зберегти простоту, коментуючи це так: «Мною, кожен день виробляється чоловіча білизна, а не придумуються ліки від раку».

По-справжньому революційної стала ідея випустити труси чоловічі нової форми, які б візуально збільшували обсяг спереду.
 

Так у листопаді 2006 року Озібам продемонстрували колекцію чоловічої білизни за новою технологією Wonderjock: вона піднімає і зміцнює статеві органи за рахунок використання тканинної чашки. Протягом перших семи днів після запуску проекту було продано 50 000 примірників в різних країнах світу. Фірма з успіхом просуває цю технологію і сьогодні, щорічно виставляючи вдосконалені версії чоловічих трусів.
 
 
Отримавши визнання, Озібам отримав можливість продавати труси чоловічі в роздріб в деяких з найбільших універмагів: Harrods, House of Fraser і Selfridges (Великобританія), Printemps (Франція), Harvey Nichols (Дубай), KaDeWe (Німеччина) і в невеликих бутиках міст світу, в тому числі України.
 
Зоряний вихід: шанувальники-знаменитості бренду
 
Модельєром спочатку задумувалася чоловіча білизна для звичайних хлопців і кайф він відчував при вигляді бродяг в своїх фірмових трусах, але крім того, йому вдалося отримати визнання знаменитостей.

Еван МакГрегор, Біллі Конноллі, Деніел Редкліфф - далеко не всі селебріті, які стежать за виходом нових колекцій.

Навіть суперзірка футболу і законодавець моди Девід Бекхем з'явився у виробах торгової марки принявши рішення купити труси чоловічі популярного бренду.
 
Свою відданість постійно висловлює ірландський співак Ронан Кітінг.

Не будучи офіційним обличчям бренду, він не приховував, яке чоловіча білизна подобається більше.

Так він з'явився на обкладинці журналу Attitude Magazine, де була чітко видна фірмова гумка.

Навіть під час інтерв'ю з Китінгом ведущіеThe Morning Show помітили, що AussieBum зобов'язана найняти Ронана на роль прес-секретаря, який повсюдно сповідує свою любов.
 
Зухвалий рекламний стиль - візитна картка AussieBum
 
Висунути рядову марку на ринок світового рівня допомогла не тільки чоловіча білизна високої якості, але і несхоже на інших маркетингове просування. Як і інші підприємства, бренд скористався звичною рекламою - великими білбордами на вулицях міста.
 
Чого тільки варта вулична афіша перед Сіднейським Оперним Театром! На ній зображені хлопці в образі сексуальних Адоніс, які борються з міфічними монстрами на змаганнях з водного поло.

 

Настільки епічний щит був нарозхват уздовж бульвару Санта-Моніка в Західному Голлівуді в 2011 році.
 
На цьому геройська тема в творчості метра не закінчилася: в 2014 році з'явилася на світ Gladiator Collection, що дало можливість купити труси чоловічі формою схожею на джоки. Джерелом натхнення тепер стали римські гладіатори. Так дизайнер хотів підкреслити мужність сучасних хлопців, які нітрохи не поступаються за сексуальністю і мощі древнім воїнам.

 

При цьому він удосконалив знамениту гладіаторську тогу, яка в сучасній версії перекидалася через пояс, а не через плече, і кожен юнак міг підібрати собі обновку в улюбленому фасон.
 
У 2011 році компанія засвітилася під час першого епізоду The Celebrity Apprentice. Дизайнер зробив виклик, поставивши на кін 50000 $ на цілі благодійності з однією умовою: політик Полін Хансон вимиє автомобіль, примірявши відверте вбрання з логотипом марки. Ділова жінка прийняла зухвалий виклик! На додаток він запропонував 10000 доларів для співачки Дени Хайнс, яка заспіває національний гімн.

 

Так як AussieBum спочатку позиціонувався як інтернет-проект, він постійно випускав «гарячі» промо-відео, що набирають мільйони переглядів в різних країнах.

В 2011 році в по мережі пробилося спекотне відео, де сексуальні пожежні на яких були лише стильна чоловіча білизна Flame та куртки піддають своє життя небезпеці.

При цьому колірна гамма взята відповідна: синьо-білі відтінки асоціюються з водою, а помаранчеві, червоні, жовті - з вогнем.

Якщо ви хочете приміряти такий «гарячий» стиль на себе - вибирайте гарні та яскраві моделі на нашому сайті вишуканого чоловічого одягу.
 
Чергова кричуща заява - інтерпретація знакового живопису, яка стала основою нових рекламних заходів. Фірма виставила власну версію картини Тома Робертса «Стрижка овець», що стала свого часу відображенням націоналістичного духу і головним надбанням культури країни.

 
 
На рекламі зображені м'язисті чоловіки, які стрижуть овець, яким так само важко працювати, як і їхнім попередникам. Але модельєр зробив не пародію, а поклав у основу усвідомлену концепцію. Він пояснив це так: «Я хотів показати, що значить бути австралійцем сьогодні. Адже все більше традицій і знакових заходів, таких як стрижка овець, відмирають. Ми хотіли нагадати людям, що потрібно цінувати свою спадщину ».
 
У 2015 році марка знову вразила своїх шанувальників, продемонструвавши високотехнологічну лінійку для занять спортом. Настільки відверті джоки для спортсменів, зроблені із застосуванням спеціальної сітчастої тканини, викликали справжній фурор на ринку аксесуарів для чоловіків.

 

Поєднання сексуального фасону і комфортабельності використання зробили ці труси чоловічі справжнім хітом продажів: хлопці стали носити їх не тільки на тренування, а й у повсякденному житті, відчуваючи себе набагато впевненіше і сміливіше.
 
Оригінальна чоловіча білизна AussieBum: обмежені серії

 
Ще однією фішкою Озібам можна вважати випуск унікальних колекцій.

Незвичайний вихід у світ відбувся в грудні 2010 року.

Під час холодної зими в Лондонському модному універмазі Selfridges на Оксфорд-стріт австралійці привезли частинку тепла.

Напоказ перед тисячею різдвяних здивованих покупців по проходах універмагу хизувалися гарячі хлопці в сліпах «MyDay».
 
Принадність представлених плавок в тому, що на різнокольорових гумках були віддруковані дні тижня - від понеділка до неділі.

Колекція відразу ж полюбилася чоловікам, і залишилася затребуваною донині: щороку бренд оновлює, удосконалює давно придуманий дизайн, зберігаючи первісну концепцію.
 
У січні 2011 року напередодні Дня всіх закоханих з'явилася лінійка «What Valentine are you?» (з англ. - «Який ти Валентин?»).

Пропонувалося декілька варіантів для подарунка - сексуальні труси для виділяються з натовпу Валентинів і забавні боксери для невимушеної атмосфери.

Також були запущені в продаж класичні моделі для тих, хто волів би в цей день розслабитися перед телевізором та еротична білизна для любителів закритих клубних вечірок.



Черговою сміливою заявою стала чоловіча білизна Superhero, що вийшла в 2014 році і присвячена любителям коміксів. Барвиста графічна лінійка виглядає так, як ніби персонажі перестрибнули зі сторінок журналу на тканину. На вибір було представлено 4 варіанти - волосатий звір Росомаха, лихий Супермен, король семи морів Aquaman і Залізна Людина. При цьому створено кілька фасонів - бріфи, хіпси, подовжені боксери.

Не залишився відомий майстер осторонь під час надзвичайної ситуації на батьківщині. У січні 2011 року після сильних повеней у Східній Австралії тисячі сімей були евакуйовані, 41 район Квінсленда оголошені зонами лиха і відрізані від міст держави. До хвилі ініціатив зі збору коштів приєдналася команда AussieBum. Була випущена нова барвиста чоловіча білизна «QLD Flood Relief», де 100% коштів від продажу пішло на допомогу тим, хто постраждав від повені.


До рекламної кампанії приєднався 3-кратний золотий чемпіон Paralympian Австралії Курт Фернлі, щоб підвищити рівень інформованості про проект і допомогти тим, хто потребує її найбільше.

Він прокоментував це таким чином: "Під час біди треба зближуватися! Так що разом з товаришами Aussiebum ми придумали, як підтримати постраждалих людей!".

Озібам не оминув повз всіма улюблене Різдво: у 2015 році була розроблена ексклюзивна серія з Сантою, яка вийшла обмеженим тиражем і продавалася під час святкового сезону. Так AussieBum подарував можливість покупцям зробити класний подарунок до свята. Погодьтеся, що такі проекти моментально піднімають імідж бренду в очах покупців!


Обмежена лінійка мала такий успіх, що її не стали знімати з виробництва, а купити таку річ можна до сих пір. 
 
Фірма просуває продукцію на соціальних медіа-платформах, таких як Facebook і Twitter, будучи сьомою найпопулярнішою фразою для пошуку Google в Австралії. Мільйони чоловіків вже вибрали AussieBum, тому сміливо замовляйте новинки на сайті Мен Актив!
 
 
 
 
 
Залишити відгук ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків до запису.